تحلیل و شناسایی و گراف ارتباطی کاربر

با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی، پیش‌بینی الگوهای رفتاری افراد در شبکه‌های اجتماعی به منظور شناخت بهتر آن‌ها نیازمند بررسی‌های عمیق و ویژه‌ای است که هگزا می‌تواند به تدوین و ارائه آن بپردازد.

بررسی دموگرافی و ارائه یک تحلیل معتبر از کاربران برای برندها، سازمان‌ها و کسب و کارهای متکی به اینترنت می‌تواند باعث ارائه خدمات بهتر، توسعه تعداد کاربران و افزایش درآمدزایی برای صاحبان کسب و کار یا مدیران گردد. همچنین با بررسی و شناخت کاربران به راختی می‌توان آنان را با خود همسو ساخت.

گراف نشان‌دهنده روابط بین کاربران، در فضای مجازی است. از طریف رسم گراف می‌توان به ارتباط میان کاربران پی برده و با تحلیل و بررسی آن، به روابط پنهان یا سازمان یافته‌ی آنان دست پیدا کرد تا بتوان بر اساس آن تصمیم‌های مهمی را اتخاذ کرد.