برند سنجی

برند بدون شک یکی از دارایی های اصلی هر سازمان یا کسب و کاری می باشد، برندی که خود در حقیقت بیش از اینکه یک لوگو یا تایپو گرافی باشد یک مفهوم و احساس و حتی یک سبک زندگی است.

بررسی برند سنجی و یا در حقیقت تصویر یک برند در شبکه های اجتماعی با توجه به نفوذ روز افزون شبکه های اجتماعی در حوزه های مختلف زندگی به ویژه خرید یا انتخاب ادم ها میتواند جایگاه بسیار مهمی حتی در مقایسه با بقیه مولفه ها پیدا کند.

د رگزارش برند سنجی با تحلیل نظرات کاربران درباره یک بِرند و محصول مشخص شده به تداعی برند برای مخاطبان، میزان رضایت یا عدم رضایت و علت اقبال یا رویگردانی مصرف کنندگان از محصول و… می پردازیم.